Scena vânzărilor din România va găzdui, în data de 4 noiembrie 2022, la cinema Băneasa, un nou eveniment marca Arta de a NU vinde: „Business la microfon”.
„Astăzi fiecare minut contează. Nimeni nu îşi mai pierde timpul să te asculte. Ajungi să fii înțeles doar dacă ai ceva relevant de spus, adecvat şi memorabil. Lumea de business a devenit o cursă contracronometru care te pune pe podiumul vânzărilor doar dacă ții ritmul. Și ritmul este pe fast forward. Să trezeşti interesul în 60 de secunde! Aceasta este provocarea şi totodată soluţia. De aici a pornit ideea Singurului Campionat de Elevator Pitch din România de pe 4 noiembrie. Hai să vedem cine poate, să vedem cum face şi apoi hai să dezvăluim şi algoritmul celor prezenţi care vor să fie mai performanţi”, declară Andrei Dunuță, Fondator Arta de a Nu vinde, Antrenor de Public Speaking şi Vânzări.
În cuvinte strategice se vor lua la întrecere 25 de antreprenori romani şi reprezentanţi ai unor corporaţii de top care au curajul să îşi vândă afacerea, produsul sau serviciul în 60 de secunde. Printre companiile care au acceptat provocarea se numără: UiPath, Enel România, Bacolux Hotels România, Agenţia Pastel, Internaţional Work Finder, DENTA CLINIC şi Asociația KinetoBebe.
Miza este una singură: speakerii trebuie să convingă juriul şi publicul că au cel mai bun pitch de vânzare pe parcursul a trei runde diferite şi pline de provocări. Microfonul va ajunge şi la doi traineri de top. Andrei Dunuță şi Cristian China-Birta vor dezvălui algoritmul din spatele vânzărilor bine scrise şi bine livrate, care aduc rezultate, offline şi online.
Peste 300 de oameni de vânzări, comunicare, manageri şi antreprenori vor fi prezenţi la competiţia anului pentru a-şi procura un kit de informaţii relevante pe care le pot aplica în toate comunicările lor viitoare. Mai mult decât atât, cine are curajul din public poate chiar să urce pe scenă pentru a-şi prezenta un serviciu sau produs într-un minut și va primi feedback personalizat. Seara se încheie cu un chill out party numai bun pentru a continua networkingul şi a lega mai bine prieteniile.
„Va fi un spectacol pe cinste. Neconvenționalul este cuvântul în jurul căruia gravitează toate evenimentele marca Arta de a NU vinde. Am vazut asta la Conferința Națională de Vânzari pe care am prezentat-o în luna iulie a acestui an. Ma bucur să fiu moderator și la acest eveniment unic despre care vă pot spune doar atât: educaţie, inspiraţie, networking şi distracţie, toate în aceeaşi ecuaţie”, adaugă Mihai Morar, jurnalist, om de radio și gazda podcastului „Fain&Simplu”.
Prețul biletelor variază între 250 lei și 800 lei. Mai multe detalii pe pagina oficială a Campionatului şi pe pagina de Facebook Andrei Dunuță.
Evenimentul “Business la microfon” este sprijinit de: partenerii media Radio Zu, Săptămâna financiară, Solid News, Online Business România, sponsorii Tazz, Avon, EduKiwiSchool, Kooperativa 2.0 şi Complice și partenerii Nutline România, Chio România, Kangen Water și Urban Events.
Despre organizator
Andrei Dunuță este fondator SPEAKINGS & Arta de a NU vinde, antrenor de Public Speaking & Vânzări, omul care și-a propus să schimbe vânzările în România şi România prin vânzări. Cu acest gând a dezvoltat brandul ADNV, care propune o nouă filosofie de a face vânzări prin workshopuri, bootcampuri, traininguri, cursuri, conferințe şi campionate dedicate oamenilor de vânzări care își doresc să treacă la următorul nivel.
Persoană de contact
Cristina Cojucar Toma
Managing Partner RV Events
cristina@replicavedetelor.ro
0721659514