PayPoint anunță rezultatele pentru anul financiar 2012 – 2013

Spread the love

Loading

Terminal_PayPointPayPoint anunță rezultatele pentru anul financiar 2012 – 2013

PESTE 25 DE MILIOANE TRANZACȚII PLĂȚI FACTURI, ÎN CREȘTERE CU 35% FAȚĂ DE ANUL PRECEDENT

București, 23 mai, 2013 – PayPoint plc, principalul operator de plăți în numerar și online din Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, raportează pentru România rezultate pozitive pentru anul financiar 2012-2013. Astfel, compania a înregistrat în decursul acestui an un volum de peste 25 de milioane tranzacții plăți facturi, în creștere cu 35% comparativ cu anul precedent.

 

Rezultatele pozitive raportate sunt susținute de extinderea portofoliului de servicii puse la dispoziție consumatorilor, de creșterea numărului de furnizori parteneri și, totodată, de optimizarea rețelei magazinelor ce poartă însemnele PayPoint. În decursul celei de-a doua jumătăți a anului financiar, compania a semnat contracte cu opt noi furnizori, intrând pe segmente noi de afacere și consolidându-și totodată poziția pe cele existente. Drept urmare, PayPoint colaborează în prezent cu aproape toți furnizorii mari de pe piață, portofoliul acoperind o gama largă de produse și servicii disponibile în magazine de proximitate din toată țara. Din această perspectivă, la finalul anului fiscal 2012-2013, la nivel național existau peste 7.300 puncte de plată PayPoint, în creștere cu 9 % față de aceeași perioadă a anului precedent.

Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anunțare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru anul financiar 2012-2013, încheiat la data de 31 martie 2013.

Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint Romania, a declarat: ,,Creșterea cu 28% a volumului total de tranzacții înregistrate în acest an fiscal reprezintă pentru noi confirmarea că PayPoint oferă soluția de plată preferată de tot mai mulți români, indiferent dacă vorbim de plata facturilor, de încărcare electronică, transfer de bani sau orice alt serviciu disponibil. Creșterile semnificative obținute pe toate liniile de interes, respectiv tranzacții, rețea, furnizori parteneri, notorietate, cota de piață, reprezintă rezultatul firesc al eforturilor depuse în toți acești ani pentru oferirea unor servicii cât mai variate, la standarde înalte de calitate. Pentru viitor, ne propunem să continuăm această evoluție pozitivă și, dincolo de rezultatele exprimate în cifre, să ajungem cât mai aproape de tot mai mulți oameni și de nevoile lor.”

La nivelul grupului PayPoint, rezultatele sunt de asemenea favorabile. PayPoint plc a raportat un volum record de 739 milioane tranzacții, în creștere cu 12 % față de volumul raportat în anul precedent. Valoarea totală a tranzacțiilor a depășit nivelul de 14 miliarde lire sterline, în creștere cu peste 16%. La nivelul întregului grup, au fost anunțate venituri nete de 105,7 milioane lire sterline, în creștere cu 16,8 % fata de anul anterior și un profit inainte de impozitare de 41,3 milioane lire sterline, în creștere cu 10,9%.

Dominic Taylor, Chief Executive al PayPoint plc., a declarat “PayPoint este bine poziționat, pe piețe atractive, pentru a beneficia de pe urma expertizei sale în domeniul plăților prin canale variate și în cel al serviciilor de retail. Ne așteptăm ca și în viitor să înregistrăm creșteri pe segmentul comerțului tradițional, cel online și mobil (…) În România, oportunitatea oferită de serviciile de retail este încă într-un stadiu incipient, transferurile de bani înregistrând progrese considerabile. Ne așteptăm să lansăm în piața pe termen mediu noi servicii de retail și să dezvoltăm în continuare rețeaua punctelor de plată și productivitatea acesteia.”

***

Pentru detalii suplimentare, va rugăm sa contactați:

THE PRACTICE, Raluca Buzea, PR Manager,

Tel: 021/201.61.00, Fax: 021/201 61 01, Mobil: +40751751491

raluca@thepractice.ro


Despre PayPoint România

 

În România, PayPoint și-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub brand propriu în august 2008 și și-a extins portofoliul de clienți prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, rețeaua punctelor de plată PayPoint numară peste 7.300 de terminale, iar compania are încheiate contracte cu 60 de clienți importanți din domeniul telecomunicațiilor, al utilităților și al serviciilor financiare, dintre care 49 sunt contracte pentru servicii de colectare plăți. Astfel: sectorul de plăți pentru utilități – GDF SUEZ Energy România, E.ON Gaz Distribuție, E.ON Energie România, E.ON Moldova Distribuție, Petrom Distribuție Gaze, Congaz, Enel Energie, Enel Energie Muntenia, Electrica Furnizare Transilvania Nord, Electrica Furnizare Transilvania Sud, Electrica Furnizare Muntenia Nord, Apa Nova București, ApaVital Iași, Aquatim, CEZ Vanzare, Gaz Sud, Grup Dezvoltare Rețele, Wirom Gaz, Hargaz, Raja Constanța, C.R.A.B., Apa Canal Ilfov, Compania de Apă Buzău, Hidro Prahova, Apa Nova Ploiești, Salubris Iași, Compania de Apă Târgoviște Dâmbovița, SC Vital SA, Nova ApaServ Botoșani, Apă Canal Sibiu; sectorul de telecomunicații si comunicații prin cablu – Vodafone România, Cosmote România, Orange România, Romtelecom, UPC România, Zapp, Akta TV, NextGen Communications, Radiocom; Sectorul financiar-bancar – Allianz-Țiriac Asigurări, Citibank România, EOS KSI România, Garanti Credite de Consum, Patria Credit, UniCredit Consumer Financing, Campion Broker Asigurare, Top Factoring; sectorul cosmetica – Oriflame, Avon.

PayPoint oferă, de asemenea, servicii complete de încărcare electronică a cartelelor preplătite pentru toți jucătorii din industria de telefonie mobilă care furnizează acest tip de produs (Cosmote, Orange, Vodafone și Zapp), precum și servicii de încărcare electronică pentru operatorii de telefonie fixă cu acces internațional și de Internet, printre care se numără Nobel și Worldtelecom (Number One). Pentru Focus Sat, PayPoint oferă servicii de eliberare de vouchere cu coduri electronice pentru utilizatorii de servicii preplătite de tip DTH (Direct-To-Home). Prin semnarea parteneriatului cu PRO TV SA, pe terminalele PayPoint instalate în magazinele de proximitate este disponibilă o nouă opțiune – plata abonamentului Voyo.

Totodata, PayPoint oferă serviciile de transfer de bani Western Union pe propriile terminale, permițând astfel clienților să trimită sau să primească bani atât din afara țării, cât și de pe teritoriul României.

Comercianții PayPoint oferă clienților lor și posibilitatea de a schimba numerar în moneda electronică pentru a face plăți pe internet în mod sigur și confortabil, prin semnarea unor parteneriate cu paysafecard și Ukash®.

{gallery}point{/gallery}

Despre Grupul PayPoint

PayPoint este un important operator internațional de plăți, oferind servicii cu valoare adaugată. Dintre sectoarele acoperite se pot aminti: utilități, telecom, media, retail, transport, comerț electronic, servicii financiare, gaming și sectorul public.

Compania procesează anual peste 739 milioane de tranzacții în valoare de peste 14 miliarde de lire sterline pentru peste 6.000 de clienți – furnizori și comercianți. PayPoint plc este recunoscută pentru poziția de lider în sistemele de plăți, pentru tehnologia avansată și serviciile puse la dispoziție consumatorilor.

 

Retelele de comercianti

Rețeaua PayPoint include peste 25.000 de terminale localizate în magazine din Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord (printre care se numără Co-op, Spar, McColls, Costcutter, Sainsbury’s Local, One Stop, Londis si mii de comercianți independenți). PayPoint România este prezent în peste 7.300 de locații la nivel național, oferind servicii de plată a facturilor în numerar și încărcare electronică. În Irlanda, serviciile PayPoint sunt prezente în peste 500 de locații. Collect+ reprezintă un serviciu de colectare și livrare a coletelor în magazinele de proximitate, în parteneriat cu Yodel, în peste 5.250 locații PayPoint. Rețeaua de ATM-uri PayPoint include peste 2.800 de terminale “LINK”, amplasate în magazine de proximitate din Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord.


E&m commerce

PayPoint.net este un serviciu de plată prin internet care oferă servicii securizate de plată pentru card-uri de credit și de debit pentru peste 5.500 de comercianți ce operează cu 16 bănci importante din Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, Europa și America de Nord.

PayByPhone reprezintă unul dintre principalii furnizori internaționali de servicii de colectare oferite companiilor din domeniul parcării; consumatorii pot plăti sumele aferente parcării folosind telefonul mobil, cu ajutorul cardurilor de credit sau de debit.Serviciul este disponibil în Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, Franța, Canada și Statele Unite ale Americii.